Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~voody | użytkownik

imię i nazwiskoBartek Repetowski adresBytom zarejestrowany22.10.2007 @14:24:40 ostatnio na stronie04.11.2016 @15:22:04



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty20 komentarze575 posty na forum29

komputer / sprzęt
Wacom Intuos 5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~emenemsbis    24.11.2007 @18:06:07
Dzięki za miły komentarz^^ Jesteś z Bytomia? Miło mi się to miasto kojarzy^^
~nierealnie    15.11.2007 @15:27:30
Tyś widzioł muche :D
~headless    15.11.2007 @11:28:50
próbujesz to niepotrzebnie rozłożyć na cyfrowe składniki
to są po prostu dwa zdjęcia nałożone na siebie - jedno to zdjecie intensywnie używanego podręcznika, a drugie to zwykła koperta - oba potraktowane autolevelsami
_______
życie jest piękne.
~nierealnie    13.11.2007 @12:38:24
dziękować:D
~Ajem    06.11.2007 @18:34:48
Dzieki za dobre rady Takie właśnie lubie
^eMelody    05.11.2007 @09:49:01
to ----> czyli tą pracę :D
_______
???
~Mirandel    04.11.2007 @23:21:25
no, skoro tak twierdzisz, to ta gwiazdka może być gdzie jest tak czy inaczej, pracka jest naprawdę fajna i miła dla oka :D
~headless    04.11.2007 @22:54:47
_______
życie jest piękne.
~JaKaatarzyna    26.10.2007 @16:36:54
Nie zamierzony
_______
Znasz to? Nie znasz, bo to moje.
+KariNComA    25.10.2007 @00:44:28
tu lejt, juz sie dokopalam :>
_______
_grupa wielbicieli muzyki EBM http://www.digart.pl/grupy/589/EBM/
_industrial | darkwave | synthpop | electro | gotyckie densy | ciezkie drumy | cala reszta smacznych rzeczy..
+KariNComA    25.10.2007 @00:14:29
Bede czekac na wiecej ilustracji
_______
_grupa wielbicieli muzyki EBM http://www.digart.pl/grupy/589/EBM/
_industrial | darkwave | synthpop | electro | gotyckie densy | ciezkie drumy | cala reszta smacznych rzeczy..
~freyja    24.10.2007 @13:00:43
haha nie nie przejmuj się
_______
Freyja i zielony kot
~freyja    24.10.2007 @12:31:26
hm...dla mnie jest to pozytywne również stwierdzenie optymistyczne (już się przyzwyczaiłam )
_______
Freyja i zielony kot
~untrustworthy    23.10.2007 @21:50:53
No nie mow mi kurwa, ze dzisiaj na uczelni byles Ty...
_______
trust is a weakness | life's a bitch
~freyja    23.10.2007 @21:49:07
hm...Twoje prace też nie przectawiają kolorowe kwiaty...
_______
Freyja i zielony kot
~untrustworthy    22.10.2007 @23:06:36
Uahahahaha. Biedne dzieci polsatu... Podarujmy dzieciom zajace!!!

btw: Dzieki za dzisiaj
_______
trust is a weakness | life's a bitch
~voody    22.10.2007 @14:46:26
Ale masz zajebiste prace !! GOSCIU !!! WYMIATASZ !!!!! Chcialbym tak rysowac i kleic foty jak ty... och jak ja Cie uwielbiam !! =P hyhyhyhy
Poprzednia strona 1 ... 5 6 7 8
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt